Giełdy pracy
Powiatowy Urząd Pracy - w miarę potrzeb zgłaszanych przez Pracodawców - organizuje dla osób bezrobotnych giełdy pracy.
Giełdy pracy organizowane są najczęściej w siedzibie Urzędu lub wyjątkowo w siedzibie Pracodawcy czy też innym publicznym miejscu zbliżonym lokalizacją do potencjalnego miejsca świadczenia pracy.
Giełdy pracy organizuje się w przypadku, gdy po stronie Pracodawcy istnieje potrzeba spotkania się z większą liczbą potencjalnych kandydatów do pracy – najczęściej w tym samym zawodzie.
Informacja dla Pracodawcy:
- Publiczne służby zatrudnienia gwarantują Pracodawcy upowszechnienie informacji o giełdzie i wybranie grupy osób zainteresowanych pracą na danym stanowisku.
- Pracodawca po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego z kandydatami do pracy informuje Powiatowy Urząd Pracy o zatrudnieniu określonych osób.
Informacja dla Bezrobotnych i Poszukujących pracy:
- Giełda pracy to doskonały sposób na znalezienie zatrudnienia, ponieważ Twój potencjalny Pracodawca poszukuje więcej osób w określonym zawodzie.
- Przy zatrudnianiu większej ilości osób do dużej firmy Pracodawca proponuje dobre pakiety socjalne.
- Jeżeli mieszkasz w dalszej odległości od miejsca pracy, to Pracodawca - dla większej ilości osób - może zorganizować transport do zakładu pracy.
Jeżeli znajdziecie na naszej stronie ogłoszenie o giełdzie pracy i spełniacie wymagania stawiane przez Pracodawcę koniecznie zgłoście się na spotkanie. ZAPRASZAMY.
W razie pytań prosimy o kontakt:
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Telefon |
Adres e-mail |
Ewa Sirsisko |
Doradca klienta |
32 771-59-85 |
karu[at]praca.gov.pl |
Wioleta Komandzik |
Doradca klienta |
32 771-59-18 |
karu[at]praca.gov.pl |
Utworzono: 2012-08-02 08:20 | Redagował: Izabela Szweda 2014-05-29 10:00
Drukuj
zapisz jako pdf
Odwiedziny: 47652